Vem behöver skräpteve, förresten?

Det här med feministiskt självförsvar är intressant. I Sverige går det (tror jag) ut på att kvinnorna får lära sig några basic judogrepp som kan fälla en anfallande anti-feminist. I Japan gör man tydligen så här.

På tal om skräpteve Jonas... utan skräpteve skulle vi inte ha pärlor som den här. "Din mamma"-skämt är antagligen den sämsta sortens dissar, menne...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
. But this is just bizzare.

Slutligen skulle jag gärna se den här filmen i sin helhet.

För övrigt är jag gräsänkling den här veckan. Mycket PES 5 och Suikoden 5 blir det.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kasper och fotbollsspel. Det var något helt nytt... Trodde du var en kronisk sporthatare.

Postat av: Kasper

Otippat eller hur? Fick bara en knäpp tillsammans med en kompis. I all VM-yra bestämde vi oss att ge PES en chans. Fösrt var vi jätte dåliga, och det var jätte tråkigt. Men plötsligt tog måltorkan slut, och vi började vinna matcher. Blev lite roligare då. Särskilt när man kan skapa sitt egna lag o grejer. Sånt triggar jag på.

2006-08-03 @ 14:09:37
Postat av: Jonas

Ja se där, börjar bli lite ödmjuk med åren. Vad kommer hända härnäst, nu när din acceptans har breddats?

2006-08-03 @ 14:15:57
URL: http://guldkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback