En sådan lättnad!

Player1 020 är äntligen skickad.  Det sista numret från IDG:s kontor. Från och med nu är det Reset AB:s kontor som gäller. Hur det kommer att se ut vet ingen på redaktionen ännu. Det är spänt skakigt och ovisst. Men det blir nog bra.

Med andra ord kan jag:

1. Koncentrera mig på plugget och F.M.S ett tag fram över. Skönt. Vi kanske borde registrera företaget nu. Skulle se bra ut eller hur?

2. Läsa serier. Har haft för mycket att stå i och därför inte kunnat läsa så mycket serier som jag skulle vilja. Men det kommer nu. Har ett par stycken jag måste bläddra igenom. Och what the fuck liksom. Ett skivbolag måste ha en bibba med serier liggandes så att man har något att läsa under tagningarna.

Marvel zombies
58345-4

I ett alternativt universum har Marvels hjältar förvandlats till Zombies. Spider-Man, X-Men, Avengers, Hulken, Power Man, Daredevil, etc. Nu springer de runt och mumsar på vad som finns kvar av mänskligheten. Och Sig själva. Kan inte vara annat en klockrent.

Shaolin Cowboy
58345-7
Rutan talar för sig själv. Shaolinmunk reser runt i ett västernliknande landskap. Dödar många desperados. Myckyt blod, mycket våld. Alla skriker. Ja tack. Varför har det inte gjorts en sån här film ännu?

Apropå någonting; CSN har bestämnt sig för att ge mig min första utbetalning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback