For now... we toast

Upptäckte att min vän Banders besökt bloggen, så jag tog tillfället i akt att besöka hans blogg, men rekomenderar även andra att göra det. den ramlar in under kategorin vardagsbetraktelser, I guess, men är hur som helst läsvärd och intressant. Den finns här.

För övrigt fyller jag år idag. Inlett födelsedagsfirandet med en födelsedagskaffe av Andreas. Robert har spelning med sitt andra band idag, men jag har inte tid att gå. Även fast han lovade att sjunga ja må han leva från scenen.

Och när vi ändå är inne på We Know Where You Live, lutar det år att vi kommer att spela i Hökarängen inom en snar framtid. Mer om det senare. Plockade också upp gittaren igår och pillade lite på ett riff som säkert kan bli något. Stämmningen i bandet mot Jonas är på sparlåga. Killen håller på med sitt jävla KTH-spex, som "snart är över" hela tiden. I söndags blev det inget ordentligt rep heller. Jag och Robert åkte dit jammade lite på nytt material, men tyckte att vi kunde vänta på Jonas. Vi ringer honom stup i kvarten och får höra "ja, det drog över lite men jag är där om en halvtimme". I slutändan satt vi där från halv fem till sju, utan att han dykt upp och ruttnade till slut. Inget rep blir bra på en kurrande mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback