Den nya arbetsveckan

Min inproduktivitet har verkligen peekat. Jobb och skola staplas på varandra, men jag tycker inte få mig ett jota gjort. Cajuni var på besök i lördags och då fick vi ganska mycket gjort. Faktiskt. Sedan bestämnde jag mig för att slafa och Jonas ? som fick en sovplats garanterad i min soffa som tack för hjälpen ? återgick till att arbeta med sin MacWorld artikel, samt snylta på någon av mina grannars trådlösa internet. Det var i alla fall vad han sa att han skulle göra. Istället satte han sig i Tompas rum och bänkade sig i passagerarsätet framför Thomas dator. Thomas spelade Portal. Sedan drog han igång med vad som kan vara världens värsta och tråkigaste Yogi Björn imitation. Jonas, don't quit your day job. Disney lär inte ringa dig när de behöver röstskådespelare.

Det om det. Jag ville bara understryka att jag fått några saker gjorda. Projektet till skolan har lossnat, jag har börjat pilla med Flash, och Andy har (förhoppningsvis) bokat tid med Ulf Lundqvist för en intervju. Men idag tog det tvärstopp. Jag har scannat lite saker till skolan, men inte gjort så mycket med dem. Istället har jag gjort annat skoj som att städa balkongen. Och framför allt; rensat avloppet. Intressant vilka sysslor man frivilligt åtar sig, istället för att sätta sig ned med det man MÅSTE göra.


image39
Söker man på "rensa avlopp" i Google, är detta en av de första bilderna som dyker upp.
Skumt.

Jag fick för mig att hitta en (o)trevlig avloppsbild till detta inlägg också. Detta var vad Google föreslog. Jag förstår det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback