Innan jag åker...

På onsdag börjar semestern, och är över på tre veckor. Det bär av till Polen i tre veckor. Vid hemkomsten är det jobb som gäller. Dels ska jag se om det finns mer att göra på Level, nu när jag faktiskt har tid att skriva, dels ska det skrivas en nyhet till idg.se om dagen. Inga stora pengar alls, men något måste betala hyran.

Innan jag åker måste jag passa på att propsa för två bra skivor (fantastiskt att våren ALLTID är den bästa skivperioden).

Educated Horses med Rob Zombie, och Peeping Tom med Peeping Tom (alias bona fide dåren Mike Patton plus en miljard olika gästartister). Har varit jätteseg hela veckan så jag orkar inte motivera mina rekommendationer alls. Namnen borde dessutom vara motivation nog.

Jag orkar inte ens klistra in en festlig bild för att göra detta inlägg någorlunda läsvärt, SÅ seg är jag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha det så trevligt i Polen! Hoppas du inte trillar ner i en kurwa med flakin i högsta högg. Hör av dig när du återvänder, det finns faktiskt ett till projekt som du är delaktig i - även om intresset kanske inte varit så brinnande på sistone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback