Argast i stan

Jag hade ingen aning om att Converge var nära att släppa en ny skiva. Att den var under arbete kan vilken idiot som helst gissa sig till (att spela in skivor är trots allt sånt man gör när man spelar i ett signat band). Hur som helst kom No Heros som en blixt från klar himmel.

Herre min skapare.

I brist på något vettigt att skriva länkar jag till deras
myspace, där några låtar finns upplagda.

Ännu en gång; herre min skapare. Brutalt, argt och vackert. Som en round house rakt i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Banders

Jag förstår inte hur de gång på gång lyckas göra så coola skivor. Lugna låten är verkligen astung också. Har lyssnat lite på Mastodons senaste också, tycker att det var lite väl pompös sång i någon låt, men annars var det jävligt tungt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback